Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими й цікавими іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть виходити з дому. Клац-клац У цій грі діти не заперечуватимуть проти ляпанців.
Дітям знадобиться ретельно перетасована колода гральних карт.
Один учасник роздає карти всім гравцям порівну.
Потім кожний учасник бере одну зі своїх карт і кладе її лицьовою стороною вниз на середину столу.
У разі, якщо кілька гравців викладають карти однакового значення, вони по черзі намагаються ляпанцем долоні перевернути їх лицьовою стороною догори.
Гравець, який першим переверне чужу картку того самого значення, що і своя, забирає її собі.
У разі, якщо гравець вдарить по неправильній карті, значення якої не збігається з його карткою, він віддає іншому гравцю верхню карту зі свого набору.
Гра триває доти, доки один із гравців не збере всі карти.
Оленятко Цікава гра у слова
Перед початком гри учасники повинні обговорити й вибрати категорію слів, що будуть використовувати, наприклад, міста світу.
Усі діти сідають на підлогу в коло.
Один з учасників починає гру, кажучи слово «оленятко».
Наступний гравець повинен буде придумати місто, яке починається з останньої букви попереднього слова, у даному випадку це «о». Гравець називає місто на букву «о», наприклад, Очаків.
Гра триває доти, доки кожний учасник може придумати назву міста на останню букву попереднього. Після того як хтось не зміг придумати відповідне слово, гра починається заново з новою категорією слів. Але першим словом обов'язково повинно бути «оленятко».
Мін-ман-мон Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?
Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.
Хитка мітла Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.
Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не відводячи погляду від стрічки.
Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на підлозі.
Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.
Ложки Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.
Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і колода гральних карт.
Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у ведучого.
Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх, утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт сусіду зліва.
Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати, що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири карти.
Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з центру.
Гравець, який залишається без ложки, програє.
Попутник То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?
Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості, наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину, то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить попутник.
Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні повторювати за ним.
Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.
Прикріпи хвіст У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!
Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на рівні очей учасників.
Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити хвіст.
Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найвдаліше, стає переможцем.
Леви, які сплять Цікава гра для найменших левенят!
Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів, не торкаючись.
Леви, які засміялися, стають мисливцями.
Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують переможцем.
Відгадай, хто Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.
Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».
Карткові хованки Весела гра в хованки!
Одного гравця вибирають ведучим.
Усі гравці, крім ведучого, отримують по одній карті з колоди, запам'ятовують її й ховають у кишеню.
Ведучий рахує доти, доки всі гравці не сховаються, а потім починає їх шукати.
Гравець, якого знаходить ведучий, показує свою карту.
Якщо в нього дама чи король, він може допомагати ведучому.
Якщо в нього туз, гравець отримує десять секунд, щоби сховатися ще раз.
Якщо на карті цифра, учасник виходить із гри.
Перемагає гравець, якого ведучий знаходить останнім.